RSS


TIV Music Station's

Warung Tiram Indah

Perkhidmatan Chalet...........

Chalet Delima.....




Chalet delima ini boleh memuatkan 5 orang dalam sesutu masa. Dalam chalet ini terdapat kemudahan seperti televisyen, tandas, sofa untuk beristirehat dan almari pakaian. Chalet ini terletak berhampiran dengan pejabat dan koperasi Tiram Indah Village.


Nilam VILLAGE

Ni merupakan chalet Nilam yang terdapat dalam Nilam Village kat Tiram Indah Village. Chalet ini amat sesuai digunkan untuk menempatkan para peserta program motivasi ataupun program - program outdoor yang di adakan di pusat Latihan Tiram Indah Village.



Ini pula merupakan surau Nilam yang digunakan oleh peserta-peserta yang beragama islam untuk menjalankan aktiviti -aktiviti berunsurkan islam atau ibadah. Surau ini terletak berhampiran dengan kolam atau Tasik Indah Village.


CHALET COMEL



Ha...ni pula merupakan Chalet Comel. Chalet ni comel kan.....erm...Chalet ini boleh memutkan lebih kurang 4-5 orang dalam sesuatu masa. Lokasinya terletak berhampiran dengan tepi kolam dan Dewan Mutiara. Suasana perkampungan di pesekitarannya dapat memberi ketenangan kepada pelanggan. Terdapat beberapa kemudahan di chalet ini seperti televisyen, almari pakaian, tandas, dan tempat untuk iron baju.



0 comments: